trött

hejsan
kom hem vid 1;00 igår och jag va JÄTTE trött så jag gick och
la mig på dirr när jag kom hem från liseberg.
Det va verkligen kul där,men det började regna så det va
ju inte så mysigt,vart jätte blöt och kall.
Men jag stog ut och åkte karuseller iallafall.
ÄVEN fast jag fega ur när vi skulle åka balder.
hihi,men jag åkte allt annat dom andra åkte.
Nu ska jag duscha efter ett träningspass i
dasstudion med sara.
och sen så ska jag ladda ner en film/filmer
och mysa med marknads nougat och choklad.
går kanske ner till maxi och köper dricka också.
Nu ska jag lägga upp dom få bilderna jag har.
Tog inte så mycket för min mobil lagga ihop när vi
va på liseberg.Det va lite surt.
när vi kom fram i göteborg och försökte hitta spårvagnarna.
och tillslut hitta vi dom och kom till liseberg.



Kommentarer
Postat av: OLIVIA

nej hanna du åkte inte allt annat allla andra åkte..



och btw KOM TILL MIG SÅ GÖR VI LÄXAN

2010-09-12 @ 17:54:19
URL: http://oliviaagreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0