written in the stars...

gudars vad mycket jag har gjort idag,
för det första vaknade jag brevid sara och såg att
jag va skit fläckig på armarna,så jag duschade och skrubbade bort det värsta och nu
ser det bra ut,eftersom att jag sprayade på förut så nu är det jämt och fint.
sen så åkte jag och dansade,efter det så drog jag till Maxan och köpte sol puder
och cocacola zero tills imorgon.Träffade alexandra och Matilda där så vi stog i kön
och snackade lite,och sen påväg hem så pratade ja lite med elvira.
sen så duschade jag och sprayade på nytt somsagt och nu är jag neger!
MUMS! har satt på lösnaglar och krusat håret också...
TAGGAR STORT!!!!
Nu ska jag nog snart sova måste ju vara pigg i morgon,
har gjort två baguette mackor med kyckling och mangoraja i.
måste ju ladda med mycket mat.
Jag kommer nog och ta massor av bilder,
så lägger nog in i morgon när jag kommer hem!
seeeyyyyyaaaaaaahhhhhhhhh!♥
önska mig lycka till;)



haha,en såååååå bra bild på min och saras pokal (stavas det så?)
när vi kom 3a för ganska länge sen hihi





Kommentarer
Postat av: frida

lycka till!!!! :D <3

2010-09-25 @ 00:02:42
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0