IM happy!!!!

Ska köpa fridas moppe, ska antagligen hämta den i veckan, jag är jätte glad hihi!kommer och bli guld i sommar när jag har fyllt!
-
ska snart kolla på en film som börjar nu och sen ta en dusch och sen sova. Jag har missat massor av bb avsnitt så jag får sätta mig vid datan någon dag och ta igen allting, uppdaterar i morgon efter att jag har vart på körskolan och uträttat lite saker om kurser osv.Bild på moppen kommer snart, när jag har köpt den!


bild ifrån igår, men vad gjorde jag? den som gissar rätt får länkning.
(P.S det står i bloggen i tidigare inlägg)





Kommentarer
Postat av: amanda

DU TÄVLA? :D

2011-04-14 @ 22:00:31
URL: http://aammandaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0