jag gråter bara i regnet

Jag skulle inte,fan en andra gång som jag svek dig..varför är jag så dum i huvet? varför har jag alltid gjort såhär?..åh jag har bara lust och försvinna.Det är i sånna här situationer vi ska vara starka eller hur? fan förlåt för allt och speciellt det.jag tänkte inte jag är efterklok och har alltid vart det, det är sån jag är. Fan vad jag hatar det med mig själv.Du vet precis vad jag vill, jag vill ha dig i mitt liv och jag vet att jag skulle ha tänkt på det innan jag gjorde det jag gjorde,du vet hur mycket du betyder för mig och jag hoppas verkligen att det hjälper för att vara utan dig är som att kapa ena handen.
-
ett ***** på det här också..haha mitt liv ser bra ut just nu!




Kommentarer
Postat av: Anonym

dont be so hard on yourself

2011-08-25 @ 19:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0