we don't care what people say, we know the truth...

hejsan!
det var ett tag sen som jag skrev här, hoppas att ni har saknat mig?! iallafall så har jag vart i grebbestad med Frida förra veckan..vilket var jätte kul..vi solade varje dag och träffade nya människor och larvade oss som vi brukar hihi.Frida kommer snart hit och då ska vi äta, och sen ut och träffa någon antar jag?
-
igår så träffade vi först kevin och några fler..sen skulle vi åka och äta någonstans men det va stängt överallt så vi åkte till statoil där vi träffade på Sean och hans vänner hihi då satt vi med dom ett tag sen så ringde Marcus och David, och helt plötsligt så satt vi i Angbäcks bil påväg till örebro..där vi åt MCdonalds, sen åkte vi runt lite och tillbaka till kumla.Sen åkte jag och Frida hem till mig och sov.Nu kom Frida så hejdåå!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0