Natti

ska snart lägga mig i sängen och sätta på en film till, har sett minst 2 filmer idag och 1 med Frida som kom hit förut.Jag älskar att kolla på film, särskilt sånna här high school filmer lovelovelove
-
Måste förresten läsa lite i boken tills imorgon då jag somsagt ska övningsköra, jag är jätte nervös...hmm.Och sen så ska jag åka till ****** imorgon och sova där över natten.Men vi hörs i morgon efter jag har övningskört, ska förresten vara i hallsberg klockan åtta så kommer vara död för jag har vaknat ca 12-1 varje dag, duktigt Hanna!

 

Jag älskar dig, du är den som kan få mig att le när jag mår som dåligast♥




Kommentarer
Postat av: Frida

Naaw gummsan, jag älskar dig!<3

2011-06-28 @ 21:21:31
URL: http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0