förskyld tjej!

ORKA FÖRSKYLD TJEJ MED MENSVÄRK!!
yeah, thats me right know...jag har verkligen största mensvärken och så får jag ingen luft genom näsan.Kul början på en helg!!!!!!!!!!
-
aja, skola idag vi hade biologi och SO prov det gicks super! kunde inte gått bättre är as nöjd.Efter skolan drog jag hem till Elvira ett tag som vanligt, sen tog jag bussen hem.När jag kom hem så bakade jag lite chokladbollar,gick ut och gick en låååång promenad med min hund vilket va as skönt, och sen så åt jag och nu har jag precis kollat på film, satte nyss på bb! har missat två avsnitt inte bra Hanna.Iallafall så skulle jag igentligen till frida där olivia va men jag visste inte först om jag skulle dit men sen när jag bestämt mig att jag skulle det hade jag ingen skjuts och det här va sista dagen på as länge som jag kunde umgås med fridisen hon ska ju till sälen...great! fast nej.
i morgon vet jag inte vad som händer men får la ta och planera lite vet iallafall att jag ska städa mitt rum och duscha hehe, pusss!




men gud, kolla vad jag hitta, en jätte jätte gammal bild...jag saknar tiderna♥
/ i know what i want, i just dont know how to get it.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0