hej min kära lilla blogg!

sitter och pluggar lite so, har två frågor kvar om religon sen är jag klar så det är lungt.Ska snart äta och sen städa mitt rum.Idag va det skola, efter det åkte jag till örebro till sahara (piercingstudio) och fixade min navelpiercing.Och nu sitter jag här.Och juste anledningen till att jag inte har uppdaterat är att jag har haft massssor av prov dom här två veckorna, är det så länge? som jag inte har uppdaterat, jag har iallafall vart superstressad!
-
I morgon är det fredag, den kommer antaligen och spenderas med sara a.k.a fisken! vi har redan planerat lite och det kommer och bli super.Och så måste jag också åka till marieberg dels köpa lite åt mig själv och köpa **** till **** för *** ***** hemlig va? ;) vet inte riktigt vad jag ska köpa än men får hitta på nåt kul!

P.S
vill bara säga att jag kommer och saknar olivia green och frida holmberg för dom är i sälen loveu!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0