plugg+tränings dag!

hej min kära blogg...
sitter just nu i´min soffa och "pluggar" haha jag kan verkligen inte konsentrera mig längre...vad kan det bero på? iallafall så mååååste jag plugga har två prov Matte och Musik och sen så har jag förhör, INTE OKEJ! kan verkligen inte nått på Matten usch vad jag har tröttnat på skolan, men tycker ändå om mina vänner i skolan, det är dom som gör min skoldag så jäkla bra.
-
Senare har jag träning, jag är verkligen inte taggad...vill bara vara hemma och chilla, och kolla på bigbrother! hihi love it så kul och kolla på folk när dom är fulla osv.I morgon är det skola som vanligt och sen efter vid 5 ska jag tillbax för att "visa runt" osv nya 6orna som börjar i våran skola efter sommaren, hur gammla är dom? typ 98or eller 99or? haha söta! och sen så är det helg jippi den kommer antagligen att spenderars med olivia och frida somvanlig
och förlåt för den feta stilen det gick  inte och ta bort hihi, loveu bye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0