Yooooo

igår va jag, frida och filla på marieberg köpte två tröjor, trosor och BH välbehövliga saker helt enkelt,därför jag inte uppderade nåt.Har iallafall precis ätit lite frukost fast vi vaknade 12 hehe sega människor, plockat i disk i diskmaskinen och satt igång den för första gången sen vi flytta hit...GRATTIS TILL MIG! jaja, igår kväll träffade jag,frida och olivia lite chill människor och sen så gick vi hem och somnade med smink och hela skiten på usch vad skabb jag va när jag vaknade, gick typ på dirr och duscha och nu vet vi inte vad vi ska göra! får väl se vad som händer senare, pussis loveu!♥

en liten bild ifrån igår när vi kom hem ifrån marieberg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0